Bloggare!!

Jaha ja.. då har jag alltså startat en blogg.. hmm undra vad jag ska skriva allt för roligt här då..=)
De är ju tur att man har vänner när man ger sig in i den här världen i alla fall.. Designen på headern har jag ju inte gjort själv.. är inte riktigt min grej de där.. De är Kajsa som gjort den och jag tycker den blev jätte bra.. De ska i vilket fall som hellst bli roligt att vara bloggare och se vad det blir i längden.. Nog om detta för den här gången.. hoppas ni komenterar o talar om vad ni tycker....

Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

hej kul att se din blogg som min duktiga dotter hjälpt dig med. Vet inte vad jag skulle göra med datan utan henne. Gillar dina smycken så mycket och ska köpa ett längre fram. Du är otroligt duktig. Kram

2008-09-25 @ 22:08:22
URL: http://evasturesson.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra start:))

Nu är de bara å fortsätta:p

2008-09-25 @ 23:00:26
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0