Har vädergudarna fått fnatt??

Jaha nu var de ett par dagar sen jag skrev nåt... har varit helt tomt i huvet så de har helt enkelt inte blitt nått.
i söndags så bestämde ju vädergudarna sig för att dra till med storm, då mår jag inge bra.. jag dras ju med led värk o lite annat kul som påverkas tydligt av vädret och speciellt när de blåset sätter värken till ordentligt.. är väl därför de blev tomt här på bloggen i några dagar också..

Nu mår jag bättre men vädergudarna har tydligen mycket kul ideér om vad dom ska hitta på nu.. i går och i natt har de ju regnat så de låtit som åska mot hus taket och i natt vid halv tolv när jag "faktiskt" tänkte uppdatera bloggen så blev de ström avbrott.. ki fick jag.. de va bara att göra kväller de.. hela världen bara stanar ju när man blir ström lös... de är nästan läskigt hur beroende vi har blivit av elen..

Vidare till idag torsdag då.. nu lyser solen här och de är 10 grader varm ute... hmm.. om dom skulle bestämma sig nu då... dagens väder känns som ett lagom alternativ...

Nog om väder o värk... nu ska algot och jag laga nalle.. ( hans gose nalle har brytit benet.. ) återkommer med bilder på den...=)

Ha de gott så kanske vi skrivs till kvällen igen.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Ja, fy vad svart det blev inatt. Hade det varit vinter så hade vi nog frusit ganska rejält under natten eftersom kaminen går på el, illa!

2008-10-02 @ 10:43:09
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ojoj...har nallen brytit benet!:)

2008-10-02 @ 21:47:08
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaså, mörker i Hällbo.. Ja då stannar ju världen! Hoppas Nallen rekade till sig. Ser fram emot en bild på honom. Jag kommer ihåg hur han såg ut när Algot fick honom.. hehe

2008-10-02 @ 21:47:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0